"Kiedyś istniały dla mnie tylko trzy osoby: Ingmar Bergman od filmów artystycznych, Andy Warhol od filmów undergroundowych i Russ Meyer od filmów eksploatacji. Potem, gdy zacząłem już robić własne, próbowałem zebrać to wszystko do kupy. Bergman jako pierwszy pokazał w kinie wymioty, pokazał gołe cycki. W Maryland...
Jakie filmy Watersa uważacie za najlepsze ? Proszę,wymieńcie je tu w formie od
najlepszego do najgorszego tworząc prywatny ranking.
O homoseksualizmie Watersa dowiedziałem się - z niemałym zaskoczeniem -dopiero z dokumentu "Twoje zdrowie, chłopcze!" (2007). Ta informacja sprawiła, że cenię tego reżysera jeszcze bardziej. Nie za sam "coming out", gdyż obecnie nie ma w tym nic kompromitującego i bycie gejem jest wręcz modne. Zaimponowało mi, że jako...
więcejCzy ktoś z uzytkowników filmwebu przeczytał którąś z książek o Johnie Watersie albo jego ksiązek np. Crackpot lub Shock Value? Zastanawiam sie nad zakupem, ale nie chcę trafić na ewidentnego gniota. Szczególnie interesowałoby mnie coś o samych filmach i okolicznościach ich powstania. Ewentualnie cokolwiek o Divine. Z...
więcejOdrzucił możliwość reżyserii "Forresta Gump'a". Po obejrzeniu "Beksy" nie jestem w
stanie sobie wyobrazić, jak "pokręcone" byłoby to dzieło...
Przyznaje sie do obsesji na temat ludzkich wydzielin. Po prostu sie ich boje. W dzisiejszych czasach mogą być bardzo niebezpieczne.Wiadomo przecież, jaka droga przenosi się wirus HIV, więc moje zainteresowanie wydaje sie chyba uzasadnione.Przyznam tez, że w moich filmach, od czasu do czasu, pojawiają się także...
JOHN WATERS jest moim ulubionym rezyserem,szkoda,ze tak malo popularnym w Polsce.Na calym świeci cieszy jego filmy maja status kultowych/ zwłaszcza te, z poczatkowego okresu/ Pink Flamingoes jest do tej pory zakazany w kilku krajach.Jego ostatni film " Apetyt na seks"nie wszedl w Polsce do dystrybucji, co ,z racji...
Widziałem tylko jego "Różowe Flamingi" i dałem im 6. Były one niezłe i w mojej opinii udowodniły, że można robić filmy jednocześnie głupie i śmieszne w co dzięki "Movie 43" i "Ciacho" w długi czas wątpiłem. Samego reżysera za pomysłowość, charyzmę, nietypowy wąsik i urok osobisty oceniam jednak na 10.